سایت در صفحه اول گوگل

طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان* طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان و فوری * طراحی سایت* تولید محتوا * طراحی سایت ارزان* سایت در صفحه اول گوگل

سایت در صفحه اول گوگل

۶ بازديد

سئو سایت

با سئو سایت فروشت رو 100 برابر کن!

خدمات سئو به معنای بهینه سازی سایت و رعایت یک سری اصول به منظور افزایش رتبه در نتایج گوگل و اقامت دائمی در  آنجا می باشد. برای اینکه بتوانید از طریق وبسایت خود کسب درآمد کنید بهترین گزینه سئو سایت است. برای آن تمام تمرکزمان روی افزایش ورودی و تبدیل آن ها به مشتری و بالا بردن نرخ فروش  از طریق سئو وب سایت شما می باشد. SEO یک انتخاب نیست، یک نیاز است!

 

 

سئو مخفف چیست؟

کلمه‌ی SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است که می‌توان آن را به بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو ترجمه کرد. البته خود سئو هم در فارسی بسیار رایج شده و حتی گاهی ترکیب‌های اضافی و توصیفی و عبارات فعلی (مانند بهبود سئو، سئو کردن، سئو سازی) را نیز با آن می‌سازند و به‌کار می‌برند.

هدف روش های سئو این است که هنگام جستجوی کاربران در گوگل و سایر موتورهای جستجو، این موتورها رتبه‌ی بهتری را به مقاله‌ها و محتوای یک سایت اختصاص دهند

تکنیک های سئو کلاه سیاه در برابر سئو کلاه سفید

یکی دیگر از بحث‌های رایج در تحلیل سئو سایت‌ها، طبقه‌بندی راهکارهای سئو و بهینه سازی وب سایت است. این طبقه‌بندی را معمولاً به صورت تکنیک های سئو کلاه سیاه (Black Hat) در برابر سئو کلاه سفید (White Hat) مطرح می‌کنند.

اگر بخواهیم تفاوت سئو کلاه سیاه و کلاه سفید را خیلی مختصر توضیح دهیم باید بگوییم که سئو کلاه سفید، می‌کوشد یک محتوای ارزشمند را به بهترین شکل ممکن به گوگل و سایر موتورهای جستجو معرفی کند.

اما سئو کلاه سیاه، می‌کوشد با شناسایی نقطه ضعف‌ها و محدودیت‌های الگوریتم‌های سئو، سایت را به شکلی بهینه سازی کند که رتبه سئو بهتری به دست بیاورد.

معمولاً با توسعه و هوشمندتر شدن الگوریتم‌ها، این روش‌ها هم کارایی خود را از دست می‌دهند و فضا برای سئوکارهای کلاه سیاه، تنگ‌تر می‌شود.

سئو یعنی قوانین بهینه سازی سایت ها برای گوگل

www.tarahiwebsiteseo.com

https://www.sarzaminhooshmand.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.